Forum 12 Drużyna Harcerska "Płomienie" Strona Główna

Rajd "Trakt" Tomaszów Mazowiecki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 12 Drużyna Harcerska "Płomienie" Strona Główna -> Wyjazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilk
Administrator



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nakło Śląskie

PostWysłany: Wto 22:09, 16 Lut 2010    Temat postu: Rajd "Trakt" Tomaszów Mazowiecki

KARTA ZGŁOSZENIA NA

III HRP „TRAKT”


NAZWA PATROLU:
OPIEKUN PATROLU:
KONTAKT: (drużynowy, opiekun)

LISTA UCZESTNIKÓW:


1. ………………………………………………………

(imię i nazwisko, adres, PESEL, tel. do rodziców lub opiekunów)

2. ………………………………………………………

3. ………………………………………………………

4. ………………………………………………………

5. ………………………………………………………

6. ………………………………………………………

7. ………………………………………………………

8. ………………………………………………………

9. ………………………………………………………

10. ………………………………………………………

11. ………………………………………………………

12. ………………………………………………………

Numer polisy:……………………………………………

Stwierdzam, że jest nam znany regulamin III HRP „Trakt” i zobowiązujemy
się go przestrzegać. Jednocześnie wpłacamy wpisowe w wysokości …….. za….. osób
(z opiekunem).

Korzystamy z przednoclegu w dniu 29.04.2010r. :
TAK/NIE

Podpis Podpis
Komendanta Hufca Opiekuna Patrolu

1.CELE RAJDU :
- Integracja środowisk harcerskich;
- Popularyzacja harcerskiego stylu spędzania wolnego czasu;
- Propagowanie turystyki pieszej;
- Propagowanie walorów turystycznych Tomaszowa Maz. i okolic;
- Dobra zabawa.

2. ORGANIZATORZY
Związek Harcerstwa Polskiego
Chorągiew Łódzka
Komanda Hufca w Tomaszowie Maz.
11 TDW „Baszta”
23 TDH „Tygrysy”

WSPÓŁORGANIZATOR: Jednostka Wojskowa 43 91 w Tomaszowie Mazowieckim

3. TERMINI MIEJSCE RAJDU
· Rajd odbędzie się bez względu na warunki pogodowe w dniach 30.-04. - 03.-05. 2010 r. W okolicach jeziora Sulejowskiego i Tomaszowa Mazowieckiego.

4. ZGŁOSZENIA I WPISOWE:
· Zgłoszenia należy kierować do H.O. Radosława Króla ( [link widoczny dla zalogowanych] ) do dnia 20 kwietnia.
· wpisowe w wysokości 20 zł płatne na konto
Komenda Hufca ZHP w Tomaszowie Maz.

PKO BP I O/TOMASZÓW MAZ.

Nr 53 1020 3916 0000 0502 0104 0138

(z dopiskiem: RAJD TRAKT) w terminie zgłoszeń (dla trzech pierwszych patoli – opiekun nie płaci wpisowego).

5. ŚWIADCZENIA ORGANIZATORÓW
· herbata do posiłków (jedynie w miejscach noclegowych);
· okolicznościowa plakietka dla uczestnika;
· dyplomy dla drużyn;
· dla najlepszych nagrody.

6. WARUNKI UCZESTNICTWA
W Rajdzie mogą uczestniczyć patrole liczące od 6 – 10 osób pod opieką pełnoletniego opiekuna.



7. START I ZAKOŃCZENIE RAJDU
START – Przygłów 30 kwietnia 2010 r. w godz. 8.00-10.00

ZAKOŃCZENIE – 3 maja 2010 r. w Spale ok. godz. 10.00

Dojazd i powrót z miejsca rajdu drużyny zapewniają sobie we własnym zakresie.

Opis trasy

Dzień I
Przygłów – Barkowice – niebieski szlak – Barkowice Mokre – Bronisławów – Swolszewice Duże – Swolszewice Małe. (ok. 19.5 km)
Dzień II
Swolszewice Małe – Swolszewice Duże – czerwony szlak – Tomaszów Mazowiecki. (ok. 24 km)
Dzień III
Tomaszów Mazowiecki – czerwony szlak – Podlas – Spała. (ok. 7.9 km)


8. KOMENDA RAJDU:
Komendant Rajdu – H.O. Jakub Reczulski;
Z-ca Komendanta ds. organizacyjnych – H.O. Piotr Stec;
Z-ca Komendanta ds. programowych – H.O. Radosław Król;
Oboźny – H.O. Michał Kobędza;

9. ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE
· Organizatorzy zapewniają jedynie miejsce na polu namiotowym (namioty lub coś w tym stylu, śpiwory, karimaty – we własnym zakresie).
· Uczestnicy po przebyciu na miejsce zakwaterowania zgłaszają się do oboźnego. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania miejsc noclegowych.
· Wyżywienie patroli rajdowych we własnym zakresie (organizatorzy zapewniają wrzątek do posiłków na miejscach noclegowych).

10. ZADANIE PRZEDRAJDOWE
· Przygotowanie prezentacji drużyny na ognisko integracyjne (w tym jedna gra, pląs lub coś w tym stylu).
· Przygotowanie śmiesznego skeczu związanego z rajdem.

11. DYSWALIFIKACJA
· Nieprzestrzeganie regulaminu oraz Prawa Harcerskiego spowoduje konsekwencje formalno -prawne przewidziane odpowiednimi przepisami obowiązującymi w ZHP ( łącznie z wydaleniem z Rajdu na koszt rodziców lub opiekunów prawnych bez zwrotu wpisowego.
· W przypadku dyskwalifikacji patrol/uczestnik traci wszelkie świadczenia organizatorów.

12. WYPOSAŻENIE UCZESTNIKA/PATROLU
Każdy uczestnik powinien:
· posiadać latarkę;
· posiadać własny prowiant (kolacja, obiad, śniadanie);
· posiadać regulaminowe umundurowanie i odpowiednie wyposażenie pozwalające na trzydniowy pobyt w różnych warunkach pogodowych;
· przestrzegać Prawa Harcerskiego, przepisów ochrony przyrody, ppoż. i BHP;
· zabrać ze sobą dobry humor ;
· podporządkować się zaleceniom Komendy Rajdu.





Każdy patrol powinien posiadać:
- wyposażoną apteczkę;
- przybory do kreślenia (linijkę, ekierkę, ołówek, gumkę do ścierania, długopis zielony, czerwony i czarny);
- busolę lub kompas, min. 2 sztuki;
- lina, saperka;
- polisa ubezpieczeniowa;
- zgody niepełnoletnich uczestników rajdu;
- potwierdzenie wpłaty wpisowego;
- minimum 2 kamizelki odblaskowe;
- mapę terenu (organizatorzy korzystają z mapy „Jezioro Sulejowskie i okolice w skali 1:50 000”, istnieje możliwość zamówienia mapy u organizatorów na koszt uczestników);
- instrument muzyczny mile widziany;
- Dobry humor .



13. WSPÓŁZAWODNICTWO PATROLI

Na trasie rajdu prowadzone będzie współzawodnictwo patroli. Patrole będą oceniane przez KOMENDĘ RAJDU. Pod uwagę będzie brane:

· Zdyscyplinowanie patrolu;
· Umundurowanie i ekwipunek patrolu;
· Przejście trasy zgodnie z założeniami;
· Wykonywanie zadań na punktach;
· Porządek.

14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

· Uczestnicy biorą udział w Rajdzie na własną odpowiedzialność – ubezpieczacie się sami w firmach ubezpieczeniowych (ubezpieczenie będzie sprawdzane na starcie).
· Za wypadki powstałe na trasie rajdu wynikających z nieprzestrzegania przepisów BHP przez uczestników i opiekuna patrolu Komenda Rajdu nie odpowiada.
· W przypadku nie zgłoszenia się na rajd wpisowe nie będzie zwracane.
· Interpretacja niniejszego regulaminu należy do Komendy Rajdu.
· Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chomiśś
Prawie jak harcerz
Prawie jak harcerz



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 8:36, 01 Mar 2010    Temat postu:

ja bym sie gdzies chetnie wybrala Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rehearsal
Idący w dobrym kierunku
Idący w dobrym kierunku



Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Sob 23:43, 06 Mar 2010    Temat postu:

ja w sumie też ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 12 Drużyna Harcerska "Płomienie" Strona Główna -> Wyjazdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin