Forum 12 Dru┐yna Harcerska "P│omienie" Strona G│ˇwna

witam!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 12 Dru┐yna Harcerska "P│omienie" Strona G│ˇwna -> Informacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Prawie jak instruktor
Prawie jak instruktor



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 698
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 5:52, 06 Kwi 2014    Temat postu: witam!

pozdro.
[link widoczny dla zalogowanych]
a) doszlifowalabym jezyk - i nie byl by to ksiazkowy ang ubrania staja sie coraz luzniejsze,suuuper
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

EFEKT PO P├ô┼ü ROKU PO OPERACJI-w okolicy oczodo┼éu s─ů widoczne zgrubienia spowodowane t┼éuszczem, bardzo nieestetyczne wielko┼Ťci 5-cio grosz├│wki. [link widoczny dla zalogowanych] Potrzeba kilku miesi─Öcy, aby organizm zacz─ů┼é dzia┼éa─ç sprawnie i samodzielnie - cho─ç przy ca┼ékowitej resekcji (usuni─Öciu ca┼éego gruczo┼éu) przy wsparciu lek├│w.
By┼éam w Kurii Diecezjalnej i powiediano mi ,┼╝e mam z┼éo┼╝y─ç wniosek. jak dla mnie niesamowite, bo niby wiedzia┼éam, ┼╝e siedz─Ö sobie bezpiecznie w fotelu, ale jednocze┼Ťnie kurczowo trzyma┼éam si─Ö uchwyt├│w a nawet piszcza┼éam z przera┼╝enia, gdy wodny stw├│r wychodzi┼é na mnie z ekranu to tyle reklamy... Witam wszystkich.Ja rowniez mam problemy ze wzrastajacymi paznokciami i to juz okolo 2 lat.Gorzej z prawym palcem , lewa jakos ujdzie. Dziewczyny napewno si─Ö nie zawiedziecie daje r─Ök─Ö sobie uci─ů─ç !! Prosz─Ö o informacj─Ö czy wynik ten oznacza zagro┼╝enie dla ci─ůzy?? [link widoczny dla zalogowanych]
str. Ok dzi─Öki sorry za takie pytania tak z nud├│w pytam no wszystko si─Ö oka┼╝e oby by┼éo ok Czesc. Polecam! TO SIE─ć dan ju┼╝ jestem w domciu.Niepotrzebnie tak si─Ö ba┼éam,ale ten l─Ök by┼é silniejszy ode mnie.Teraz wszystkim mog─Ö powiedzie─ç G┼üOWA DO G├ôRY - to nic strasznego.Zwolnienie dosta┼éam do 21 pa┼╝d┼╝ernika,teraz ja za Ciebie dan b─Öd─Ö trzyma─ç kciuki.POZDRAWIAM I POWODZENIA,TRZYMAJ SI─ś ale bol kazdy odczuwa inaczej, bo kazdy ma inny pr├│g odczuwania bolu!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Eweliza a nie go┼Ťc !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
nie daj sie zwiesc, pozanj jego rodzine, jak chce cie poznac z rodzicami, to znaczy ze traktuje sie powazniej niz cieple ciako na podwieczorek... Jajko - 1g wegli
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale dzisiaj jest 4 dziec i zaczelam plamic krwaia... [link widoczny dla zalogowanych] Krak├│w-ul.D┼éuga 41-EXPANDER Pani Mari,Mari nie Maria,rewelacja-polecam.┼Ťwietnie dobiera fryzur─Ö(.www.fryzury.com.pl) ok.50 z┼é.,ale warto,bo masz spok├│j na 3-y miechy-powodzenia
nie patrz juz na ┼Ťwiat moimi oczami ... Ja nie pisz─Ö ┼╝e trzeba dawa─ç dzieciom imiona pretensjonalne ale jedynie takie ┼╝eby rodzicom sie one podoba┼éy i ┼╝eby sami je wybierali. na pewno cos sie da zrobic, przeciez nikt tu nie pisze, ze sie nie da ja moge sie wypoeidziec na ten temat gdyz w pazdzierniku 2005 roku mialam robiony nos u dr w├│jcickiego z polanicy ,widzialam pare nosow ┼é─ůtkowskiego i szczerze nie polecam,zero zmian ,ledwo widoczne. 12. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] alam-od-dody-w-twarz/ Rozumiem,zdarzaj─ů si─Ö asymetrie,ale niemile mnie zdziwi┼éo,┼╝e tak renomowany lekarz odm├│wi┼é poprawek Moi mili, ja mam ten problem od dawna, mam 28 lat. Dzi─Öki gdy┼╝ przyspieszaj─ů redukcj─Ö wagi, jednak z uwagi na aspekt zdrowotny nie powinno si─Ö nimi przejada─ç: Ograniczam jednak kaloriejak mog─Ö. Ja 8 kg zrzuci┼éam przez miesi─ůc.
Zapewni┼éy mnie kobietki ostatnio na recepcji ┼╝e je┼Ťli mam tam cia┼╝e prowadzona od poczatku u nich to problemu z porodem nie bedzie na pewno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

notabene moja ciotka tez jest super krawcowa ale mieszka za dlaeko wiec nie korzystam z jej usług.
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym strzyzenie (maszynka) twalo jakies piec minut. Tak zrobione tipsy ┼╝elowe trzymaja mi si─Ö bardzo d┼éugo na paznokciu, przewaznie bez problem├│w 2 miesi─ůce mimo wielu prac wykonywanych w domu i nietylko, od siebie polecam ┼╝el Black Prince, odrosty dopelniam i jest bardzo fajnie Wymy┼Ťli┼éam patent na krzyw─ů C, poprostu odwracam paznokiec z nalozonym ┼Ťwiezo ┼╝elem do g├│ry nogami nad ┼╝ar├│wk─ů uv tak aby lekko ┼Ťciek┼é na ┼Ťrodku tipsa w d├│┼é, jak zadowala mnie kszta┼ét odwracam i dalej opalam juz paznokcia aby sie utwardzi┼é potem trzeba spilowa─ç wiadomo, ale o ile ┼éatwiej i przyjemniej oraz kr├│cej si─Ö to robi!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez cierpialam na tak silna bezsennosc, ze zadne mocne leki nasenne nie pomagaly.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Piosenka taka szybkia - i przygrwya tak szybko gitarka ! [link widoczny dla zalogowanych] Jak wróciłam do domu to profilaktycznie poszłam spać zanim mi znieczulenie zeszło.
Jaki typ obcasa preferujecie? Ostatnio ogl─ůda┼éam chyba jak pojecha┼éa steczkowska , tak─ů fajn─ů piosenk─Ö mia┼éa , ale chyba za trudn─ů - tam trzeba albo wyskoczy─ç jak pajac i za┼Ťpiewa─ç rym cym cym tra la la , albo pu┼Ťci─ç dym , zabrzdekoli─ç na kobzie i zrobi─ç nastr├│j. Tam b─Öd─Ö zaczyna─ç od zera, praca gorsza, zarobki por├│wnywalne jak w Polsce. Witam dziewczyny Miasto zamieszkuje okolo 4 milionow mieszkancow.i mn├│stwo tam fabryk ,przediebiorstw itd [link widoczny dla zalogowanych]
ZA 1500 ML PŁACISZ POWIEDZMY 60 ZŁ...ZA 200 ML(CZYLI TYLE ILE W STANDARDOWYM SZAMPONIE KUPOWANYM W SKLEPIE) WYCHODZI CI 8 ZL... Dobra, może i jest ta sibutramina w lidy,ale jesli jest jej tam 11,8mg to i tak mniej niz w meridii 15, gdzie jest jej 12,55mg(wiem bo bralam). jesli jeden Polak to alkoholik i gwałciciel to nie znaczy,ze każdy taki jest... wiecej info znajdziesz na gabriel.szkola.pl czy cos takiego. Masz racje mam tendencje do wrastajacych paznokcji i ze medycyna idzie do przodu. jakies 1/5 fajki dziennie ,chociaz na imprezie potrafie wypalic pol paczki:|. -o,55 nie wykazuje obecnosci igm
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W 2012 to by┼éo 20 miejsce w┼Ťr├│d pracodawc├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam taki problem ..
[link widoczny dla zalogowanych] 46uazbgf6it [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jako┼Ť nie mam apetytu i od dw├│ch dni, wychdzi max 7 w─Ögli na dzie┼ä i przez 2 dni 1,1kg mniej. [link widoczny dla zalogowanych] nikola tez jest ┼éadne ale ja wolaabym dac swojemu dziecku orginalne imie ,zadko spotykane
ale naszcz─Ö┼Ťcie zabola┼éo tylko przez 3sekundy- samo przek┼é├│cie... Dziekuj─Ö Taka male┼äka buteleczka ok 5ml do rozrobienia na 2,5 l wody. I w r├│┼╝owych butkach si─Ö jest nienormalnym? Gdy przestalo dzialac znieczulenie nie czulem bolu. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Inna jest. Zrobi┼éam cytologi─Ö w grudniu 2009, wynik dosta┼éam jako┼Ť nieca┼ée 2tyg temu!. nie wiem kiedy to sie skonczy i ten ca┼éy celibat! cultur club-carma chameleon oczyszczajaca sie---------> mozesz mi dokladniej opisac jak sie robi ta lewatywe bo nigdy nie robilam i sie troche boje Teraz sp┼éacam d┼éugi, m─ů┼╝ pojecha┼é za granic─Ö na to zarobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 12 Dru┐yna Harcerska "P│omienie" Strona G│ˇwna -> Informacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin