Forum 12 Dru┐yna Harcerska "P│omienie" Strona G│ˇwna

http://tajemnawiedza.ugu.pl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 12 Dru┐yna Harcerska "P│omienie" Strona G│ˇwna -> Informacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Prawie jak instruktor
Prawie jak instruktor



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 698
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 12:43, 10 Kwi 2014    Temat postu: http://tajemnawiedza.ugu.pl

Czy ktos wie gdzie moge ja znalezc?
[link widoczny dla zalogowanych]
Fryzjerki szuka┼éam dlugo, ale odk─ůd oko┼éo 5 lat temu znalaz┼éam venus - chodz─Ö w┼éa┼Ťnie tam. I nagle czuje jak robi mi sie mokro w spodniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem jak najbardziej za tym zabiegiem.
Nie chce sie wymadrzac, ale mysle, ze panie, kt├│re tak to widza, powinny sie przyjrzec swojemu zwiazkowi i uczuciom.
[link widoczny dla zalogowanych]

ale jak ktos sie zaprze to da rady!!! [link widoczny dla zalogowanych] Buka nie za┼éamuj si─Ö,s─ů upa┼éay i woda w organizmie si─Ö zatrzymuje,stosuj si─Ö ┼Ťci┼Ťle do diety,nie wiem czy masz t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö
Pudzianowski, Saleta, no a moze i darek michalczewski I co wy z t─ů ca┼é─ů Patologi─ů? Nie ogl─ůdam MTV co takiego tam ukaza┼éa?? NIE ID┼╣ do salunu Cleopatra. Jesli jego tez i II istancja to podtrzyma to bedzie mial zakaz wstepowania w nowy zwiazek, a jesli tylko j─ů to bedzie mogl zawrzec nowy zwiazek. [link widoczny dla zalogowanych]
bo az wierzyc sie nie chce w takie cuda no i pomyslalam ze to jakies urojenie .. Prblem mam niestety z fryzur─ů- znacie kogos kto robi jakies fajne upi─Öcia? Pan ┼éaskawy, m├│g┼é chocia┼╝ dac nam znak, ┼╝e nie zaszczyci nas swoj─ů obecno┼Ťci─ů...:/:/:/ iGG bez iGM za wiele nie powie, bo ten wskazywac moze, ze infekcja byla i juz spadaja przeciwciala. Ranking lekarzy. pozdrawiam
Slyszalam ze kerastese jest niezly
[link widoczny dla zalogowanych]
Efekty widać gołym okiem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo ja chce w┼éa┼Ťnie rude takie jak ma Monika Zi─Öba w Na wsp├│lne prosz─Ö Was o rade dzi─Öki
Uwa┼╝ajcie z piaskowaniem, je┼Ťli macie tendencje do odk┼éadania kamienia - to - tak, ale nie polecam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dobrze to dziewczyny ujeliscie!!

Co do pr├│bnej matury to napewno te┼╝ b─Ödzie dobrze, masz jeszcze troche czasu wiec odpoczywaj i trzymaj sie cieplutko.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale kiedy rozczesz─Ö na mokro, to mo┼╝e i po wyschni─Öciu loki sa nieco podkre┼Ťlone - mimo to na g┼éowie mam i tak tak─ů ogromn─ů aureol─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i byłoby fajnie, gdybym również nie utrzymała w pewnej pozycji(cokolwiek to znaczy) głowy.
Ja te┼╝ nie uwa┼╝am ┼╝eby┼Ť by┼éa nienormalna , to jest normalne , ┼╝e szukasz kontakt├│w a ksi─ůdz mimo smyczy ┼é─ůcz─ůcej go z Bogiem jest cz┼éowiekiem , nie dziwi mnie to , ┼╝e tak cz─Östo mailujecie w ko┼äcu jeste┼Ťcie na stopie przyjacielskiem , przyznam ci si─Ö szczerze , ┼╝e bardzo chcia┼éabym mie─ç znajomego ksi─Ödza kt├│remu mog┼éabym si─Ö zwierzy─ç .
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec udawalam ze to zart ale w glebi dusze bylam bardzo urazona i przez jakis czas mialam depresje z tego powodu myslam ze moze mam problemy z hormonami czy cos a bardzo wstydzlam sie powiedziec mojej mamie bo wiedzialm ze od razu by mnie do ginekologa zaprowadzila a tego boje sie bardziej niz ognia (nie wiem dlaczego ) xD
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do Aneta2402

K :: [link widoczny dla zalogowanych] zreszt─ů kazdy reaguje chyba inaczej - Kiedy czulam sie na tyle przytomna by sie podniesc, robilam to powoli ale sluchajcie nie warto sie przeceniac i udawac twardzielk─Ö - moim bledem byla zbyt szybka pionizacja - podnioslam glowe, krecilo sie w glowie, ale mysle sobie przeciez to nic takiego, usiadlam (ale to tez nie latwe), spuscilam nogi z lozka i dopiero w asyscie pielegniarki przesuwalam sie w kierunku toalety, gdzie kolejna gimnastyka.
Witajcie Wszyscy!!! I jeszcze wiosna do tego Wynik wyjscowy to 994 mlU/l a po obci─ůzeniu 5470 mlU/l. Pozdrawiam! W Niemczech i Angli nie nawidza Polak├│w, wed┼éug nich Polki to dzi**i, a POlacy to alkoholicy i nieroby... [link widoczny dla zalogowanych]
Witam mi┼ée Panie! Ja rowniez Miseczka C to jest ma┼éy biust, a je┼╝eli Ty s─ůdzisz, ┼╝e Twoje C jest du┼╝e, to masz ┼║le dobrane. Kiedys w USA poznalam kilku Turkow, normalnych studentow na Work&Travel, z dobrych, zamoznych rodzin, niby tacy sami, a jednak nie tak liberalni jak my. jak j─ů potem przestaniecie bra─ç albo przestaniecie ─çwiczy─ç to wszystko wr├│ci lepiej HMB lub co┼Ť typu term line Czy lewatywa zrobiona np pod koniec tygodnia, przy normalnym od┼╝ywaniu te┼╝ ma racj─Ö bytu? Mam kr├│tkie w┼éosy i zazwyczaj mia┼éam problem z ich nadmiarem po zawini─Öciu za ucho.
[link widoczny dla zalogowanych]
.Ja chodz─Ö do p.Iwonki na ul.Pi─Ökn─ů 11 b,dla por├│wnania-mikrodrmabrazja trwa┼éa ok 50 min,by┼éa poprzedzona peelingiem,w trakcie by┼éy te┼╝ aktywne ampu┼éki,maska no i super relaksuj─ůcy masa┼╝ twarzy,SZYI I DEKOLTU.Wszystko wykonane starannie i sympatycznie,w kameralnej atmosferze gabinetu i muzyce relaksacyjnej.twarz po-idealnie g┼éadkaWi─Ökszo┼Ť─ç moich kole┼╝anek nam├│wi┼éam na wizyty u p.Iwonki i s─ů juz sta┼éymi klientkami.WARTO KOBIETY!!POLECAM WSZYSTKIM!!TEL DO GABINETU-603288655.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jasminka07 a czy czasem nie obgryzasz paznokci??
[link widoczny dla zalogowanych]
W praktyce dermatologicznej uwa┼╝a si─Ö, ┼╝e zwalczanie ┼éojotoku korzystnie wp┼éywa na zahamowanie wypadania w┼éos├│w. kAJU,dzi─Öki ,takich wa┼Ťnie m─ůdrych s┼é├│w mi potrzeba by┼éo.Za tydzie┼ä mam operacj─Ö i trzymam Ci─Ö za s┼éowo,┼╝e to Pan Piku┼Ť.Tego mocno si─Ö b─Öd─Ö trzyma─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chirurg nie ma być miły ale...skuteczny!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niedowiarkow zawsze sie znajdzie, ale nie pytaja oni tutaj kulturalnie z powodu wlasnych watpliwosci tylko od razu mowia:

Padli w 2 minuty. [link widoczny dla zalogowanych] Salon obskurny ale nie nalezy sie zniechecac
Jesli chodzi o Brome wydal mi sie bardzo surowy i konkretny. Ale ten czas zlecial...Witam wiec ponownie po dluzszej nieobecnosci dziewczyny Pozdrawiam szczerze mowi─ůc troche si─Ö boje .b─Öd─Ö operowana we wroc┼éawiu.bardzo prosz─Ö przybli┼╝cie mi chocia┼╝ troch─Ö ,jak b─Ödzie wygl─ůdac moj pobyt w szpitalu?pierwszy dzie┼ä pono─ç wyniki.no i mo┼╝e kt├│ra┼Ť z was by┼éa we wroc┼éawiu? [28.05] 20:25 kratka Starowiejskiej- operowa┼é mnie ordynator dr Roma┼äczuk- ┼Ťwietny specjalista. [link widoczny dla zalogowanych]
Mojej mamie i mnie pomoglo wiec waro wyprobowac. rejestracja do poradni CMN-- Dzi┼Ť jest 13 dzie┼ä mojej g┼éod├│wki, planuj─Ö 30. [url=http://www.gowork.pl/programy_promocyjne ,20]Szkolenia Fryzjerskie Warszawa[/url] No, tak to powinno wygl─ůda─ç, ale jak jest w rzeczywisto┼Ťci, zobaczysz sama natalieee, uwazaj bo te tabletki moga powodowac pekanie prezerwatyw!! Jestem 2 lata od niej starsza, a wygl─ůdam na m┼éodsz─ů i to zdecydowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
slyszalas cos o niej?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sandra--In The Heat Of the Night i cała reszta

pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko ANIA co┼Ť za du┼╝o p┼éacze. tez mysle ze prysznicowe orgazmy sa najbardziej egzaltujace
Finsen\'ie ktory za pierwsze podobne takie urzadzenie dostal Nobla i z fizyki i medycyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie sie bawi─ç, gdzie kupowa─ç, co je┼Ť─ç...????
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy nie niepokoi Was to dziewczyny,┼╝e je┼╝eli tylko cokolwiek zacznie w waszych zwi─ůzkach trzeszcze─ç (odpuka─ç oczywi┼Ťcie) to w razie wyjazdu z m─Ö┼╝em i dzie─çmi do Turcji m─ůz mo┼╝e zatrzyma─ç dzieci przy sobie? [link widoczny dla zalogowanych] jeszcze jak─ů┼Ť diet─Ö musz─Ö sobie znale┼║─ç no i mo┼╝e si┼éownia i na wiosn─Ö b─Öd─Ö znowu chudziutka, mo┼╝e do 60kg uda si─Ö wr├│ci─ç ale droga do tego daleka
Ja tylko na chwilke. mona007 Nie wiem ale to chyba ty Ania.dziękuje Ci bardzo ,bardzo za to wsparcie za twoje slowa.Wiem ze ty mnie zrozumiesz .Ale ja juz nie mam silz dluzej czekac.To tak boli bardziej niz gdzbz mnie ktos uderzyl.Tak chcialabzm zebz ta moja blizna nie bzla tak widoczna.Jest biala ale nie plaska.Mam takie wrayenie jakbz w niektorzch miejscach bzla pogrubiona.Mam nadyieje ye laser ja wzgladzi.Pisalam o ponownzm wzcinaniu ale na to zdeczduje sie jak nic nie pomoga lasery.Mam taka nadzieje ze w koncu bede szczesliwa.Mam jeszcze jedna blizne ale ja akceptuje.bo ona jest po wzrostku i jej na codzien nie widze jak spojrze w lustro.Ale ta na podbrodku to co innego.Tak mi pryzkro bo nie mam za grosz poczucia pewnosci siebie.Dzisiaj taki facet gapil sie na mnie natarczywie i nie moglam ynies tego spjrzenie to bylo bardzo bolesne.Ania a jaka masyz nr gg to podaj mi pogadalzbzsmz na e+maila.bardzo cie prosze.Opowiem ci o doktorze Kasprzyku.pa Już sama nie wiem ile chciałabym ważyć WYNIK: [link widoczny dla zalogowanych]
uwa┼╝am, ┼╝e szafki powinny by─ç ni┼╝ej, bo on si─Ö bardzo schyla─ç nie musi, a Ty nie b─Ödziesz lata─ç ze sto┼ékiem dla ch─Ötnych mam na drog─Ö przygotowuj─ů mleko do butelki. - Jak to nie dzia┼éa?! ka┼╝dy paj─ůk jest jadowity !! Polecam ┼Ťrodki firmy prochem i tresus. przeczyta┼éam ca┼ée forum na ten temat i mam kurcze pewne w─ůtpliwo┼Ťci.Ot├│┼╝ dzi┼Ť by┼éam u lekarza mia┼éam wyniki cytologi i II grupe, m├│wi┼éa ┼╝e wszystko jest ok ,ale przepisa┼éa mi w┼éa┼Ťnie gynalgin. ok 30 z┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
3.Jak─ů prowizj─Ö od sprzeda┼╝y przewa┼╝nie pobieracie procentowo od towaru wstawionego w komis?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 12 Dru┐yna Harcerska "P│omienie" Strona G│ˇwna -> Informacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin