Forum 12 Drużyna Harcerska "Płomienie" Strona Główna

V Zimowy Rajd Wędrowników "Czarny Szlak"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 12 Drużyna Harcerska "Płomienie" Strona Główna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lori
Prawie jak szarak
Prawie jak szarak



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie / Cieszyn

PostWysłany: Sob 0:44, 27 Gru 2008    Temat postu: V Zimowy Rajd Wędrowników "Czarny Szlak"

V ZIMOWY RAJD WĘDROWNIKÓW
CZARNY SZLAK

„WĘDROWNIK NA PIĘĆ”

„[..] Wędrownik — jest zawsze gotów nieść pomoc.
Wędrownik — jest przyjacielem całego świata. Wędrownika ciągnie siła nieprzeparta w dal na coraz to nowe, nieznane szlaki, nie pozwala zastygnąć mu w wygodnym, osiadłym życiu, toczącym się zbyt wolno.
Wędrownik — spostrzega urok życia wszędzie, gdziekolwiek się znajdzie, gdyż odkrywa to, czego inni w pozornej monotonii codziennych dni dopatrzyć się nie umieją. Wędrownik zna radość trudnych zwycięstw, urok przyrody, piękno zdobywania samotnie niewydeptanych ścieżek.
Wędrownik — stale uprawia wędrówki, wędruje w zimie, w lecie, na wsi, w mieście, tropi miejsca, gdzie może być pożyteczny. Drogę jego wędrówki wyznaczają wartości zawarte w Prawie i Przyrzeczeniu harcerskim.”
Kodeks Wędrowniczy


Już po raz piąty 8 Kielecka Drużyna Harcerzy im. Zawiszy Czarnego CZARNA ÓSEMKA ma niewątpliwą przyjemność zaprosić Was, Wędrowników z krwi i kości, na Zimowy Rajd Wędrowników CZARNY SZLAK. Spotykając się w weekend po Dniu Myśli Braterskiej w wędrowniczym kręgu u podnóży najważniejszej części Gór Świętokrzyskich zatrzymamy się chwilę dumając nad tym, kim My, Wędrownicy, jesteśmy, a kim być powinniśmy…
1. SPRAWY ORGANIZACYJNE:
1.1. Organizator:
8 Kielecka Drużyna Harcerzy im. Zawiszy Czarnego „Czarna Ósemka”
1.2. Cele rajdu:
¨ organizacja imprezy dla wędrowników z całej Polski;
¨ integracja środowisk wędrowniczych;
¨ wypracowanie obrazu idealnego wędrownika;
¨ rozwój umiejętności interpersonalnych;
¨ ćwiczenie umiejętność współpracy w zespole i krzewienie zdrowego współzawodnictwo;
¨ poznanie piękna przyrody i zabytków Gór Świętokrzyskich;
¨ promocja aktywnego wypoczynku;
¨ dobra zabawa
1.3. Termin:
Rajd odbędzie się bez względu na warunki pogodowe w dniach od piątku 27 lutego do niedzieli 1 marca 2009 roku.
1.4. Miejsce:
Baza rajdu znajdować się będzie w Zespole Szkół nr 8 w Nowej Słupi:
ul. Szkolna 10
26-006 Nowa Słupia
1.5. Komenda Rajdu:
¨ hm. Krzysztof Synowiec, HO – komendant rajdu;
¨ pwd. Paweł Majka, HO – z-ca komendanta ds. organizacyjnych;
¨ phm. Wojciech Wychowaniec, HO – z-ca komendanta ds. programowych;
¨ phm. Piotr Wychowaniec, HO – kwatermistrz rajdu;
¨ phm. Emil Misztal, HO – biuro rajdu
1.6. Wyżywienie:
Organizatorzy zapewniają gorącą wodę podczas całej imprezy oraz dwa ciepłe posiłki (obiad w piątek i w sobotę). Inne posiłki uczestnicy zapewniają sobie we własnym zakresie.
2. HARMONOGRAM IMPREZY:
Piątek, 27 lutego:
9.00 – 11.00 – start patroli z przystanku PKS w Świętej Katarzynie (kierunek Bodzentyn)
15.00 – 17.00 – dotarcie uczestników do szkoły w Nowej Słupi; zakwaterowanie;
18.00 – uroczysty apel inauguracyjny;
19.00 – HarcExpo;
21.00 – dyskusja wędrownicza: „Wędrownik na pięć”;
23.00 – cisza nocna*;
Sobota, 28 lutego:
8.00 – rozpoczęcie gry;
17.00 – zakończenie gry;
20.00 – wieczór rozrywek;
23.00 – cisza nocna*;
Niedziela, 1 marca:
8.00 – pobudka;
9.00 – msza święta;
10.00 – sprzątanie;
11.30 – uroczysty apel kończący;
12.00 – zakończenie rajdu;
* Po ogłoszeniu ciszy nocnej zostaną wyznaczone miejsca, w których aż do pobudki będzie można bawić się i śpiewać. Ponadto na rajdzie w wyznaczonych godzinach będzie funkcjonowała „kawiarenka”.
3. UCZESTNICTWO:
Do uczestnictwa w rajdzie zapraszamy patrole wędrownicze liczące od 5 do 15 osób (w tym jeden pełnoletni opiekun). Za patrol wędrowniczy uważa się reprezentację złożoną z osób w wieku 16-25 lat (nie dotyczy opiekuna).
4. ZADANIE PRZEDRAJDOWE:
Pierwszą częścią zadania przedrajdowego będzie prowadzenie bloga internetowego wirtualnego wędrownika. Na początku na blogu będzie trzeba stworzyć stronę prezentującą swój patrol oraz profil wymyślonego przez patrol wędrownika. Następnie będzie trzeba opisywać na nim postępowanie danej osoby w odpowiedzi na pięć sytuacji, o których patrol będzie regularnie informowany przez organizatorów.
Blog będzie prowadzony przez patrole przez 12 dni (od 1.02.2009 do 12.02.2009). Po tym okresie patrol będzie musiał stworzyć plakat prezentujący swojego wędrownika.
Dokładne informacje na temat prowadzenia bloga (zarówno merytoryczne jak i techniczne) są dostępne na stronie internetowej rajdu.
Drugą częścią zadania przedrajdowego będzie stworzenie statycznej prezentacji patrolu na HarcExpo. Dokładne informacje o tej części zadania znajdują się na stronie internetowej rajdu.

5. ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenie na rajd odbywa się w dwóch etapach. Etap pierwszy to rejestracja patrolu na stronie internetowej rajdu w terminie od 5.01.2008 roku do 31.01.2008 roku. Pełnego zgłoszenia należy dokonać również na stronie rajdu w terminie do 8.02.2009.
Na rajd zostanie zarejestrowane pierwsze 30 patroli, które w pełni przejdą przez pierwszy etap rejestracji. Patrole, które zostaną zarejestrowane, jednak nie będą terminowo realizować kolejnych etapów zgłoszeń (pełne zgłoszenie, realizacja zadania przedrajdowego, wpłata wpisowego) nie zostaną zakwalifikowane do udziału w rajdzie.
Potwierdzenia przyjęcia na rajd zostaną przesłane patrolom 16.02.2009 roku.
Wszelkie dalsze informacje o trybie zgłoszeń będą dostępne po zalogowaniu patrolu na stronie rajdu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 12 Drużyna Harcerska "Płomienie" Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin