Forum 12 Drużyna Harcerska "Płomienie" Strona Główna

I HRP "Trakt" Tomaszów Mazowiecki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum 12 Drużyna Harcerska "Płomienie" Strona Główna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lori
Prawie jak szarak
Prawie jak szarak



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie / Cieszyn

PostWysłany: Śro 20:41, 19 Mar 2008    Temat postu: I HRP "Trakt" Tomaszów Mazowiecki

A więc.. Pytaliście o weekend majowy, więc po przeglądnięciu wszystkich imprez coś wymyśliłam...

Imprezę organizują ludzie którzy byli w Głuchołazach (mają takie same dpmy jak my Very Happy), myślę że może być fajnie, troche ludzi już tam znam, wiem że więcej ekip z głuchołaz się też wybiera...


I Harcerski Rajd Pieszy

„ TRAKT”

SULEJÓW – FRYSZERKA
1 – 4 maja 2008r

1. CELE RAJDU
· Integracja środowisk harcerskich
· Propagowanie turystyki pieszej
· Propagowanie walorów turystycznych Tomaszowa Maz i okolic
· Dobra zabawa

2. ORGANIZATORZY
Związek Harcerstwa Polskiego
Chorągiew Łódzka
Komanda Hufca w Tomaszowie Maz.
23 TDH ‘Tygrysy”
1 TDH ‘Burza”
11 TDW „Baszta”
WSPÓŁORGANIZATOR: Jednostka Wojskowa 43 91 w Tomaszowie Mazowieckim

3. TERMINI MIEJSCE RAJDU
· Rajd odbędzie się bez względu na warunki pogodowe w dniach 01-04.05.2008 r. Na Dwóch trasach
Ř TRASA WĘDROWNICZA
Ř TRASA HARCERSKA
W okolicach jeziora Sulejowskiego i Tomaszowa Mazowieckiego

4. ZGŁOSZENIA I WPISOWE:
· Zgłoszenia należy kierować do pwd Justyny Stasiak (losiowa90@interia.pl ) do dnia 20 kwietnia
· wpisowe w wysokości 19 zł płatne na konto
Komenda Hufca ZHP w Tomaszowie Maz.
PKO BP I O/TOMASZÓW MAZ.
Nr 53 1020 3916 0000 0502 0104 0138
(z dopiskiem: RAJD TRAKT) w terminie zgłoszeń (dla trzech pierwszych patoli – opiekun nie płaci wpisowego)

5. ŚWIADCZENIA ORGANIZATORÓW
· herbata do posiłków (jedynie w miejscach noclegowych)
· okolicznościowa plakietka dla uczestnika;
· dyplomy dla drużyn
· dla najlepszych nagrody

6. WARUNKI UCZESTNICTWA
W Rajdzie mogą uczestniczyć patrole liczące od 6 – 10 osób pod opieką pełnoletniego opiekuna.

7. START I ZAKOŃCZENIE RAJDU
START – Sulejów (trasa wędrownicza), Zarzęcin (trasa harcerska) 1 maja 2008r. w godz. 8.00-10.00
ZAKOŃCZENIE – 4 maja 2008r. we Fryszerce ok. godz. 11.00
Dojazd i powrót z miejsca rajdu drużyny zapewniają sobie we własnym zakresie

8. KOMENDA RAJDU:
Komendant Rajdu – pwd. Maciej Zieliński
Komendant Trasy Wędrowniczej – pwd. Maciej Zieliński
Komendant Trasy Harcerskiej – pwd. Sylwia Papiernik
Oboźny – pwd. Marcin Mizerski
Kwatermistrz – pwd. Bartłomiej Krzysztofik

9. ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE
· Zakwaterowanie harcerzy w namiotach wojskowych („dziesiątki”), karimaty i śpiwory we własnym zakresie. Wędrownikom organizatorzy zapewniają jedynie miejsce na polu namiotowym (namioty lub coś w tym stylu, śpiwory, karimaty – we własnym zakresie)
· Uczestnicy po przebyciu na miejsce zakwaterowania zgłaszają się do oboźnego. O wszelkich uszkodzeniach sprzętu należy niezwłocznie poinformować kwatermistrza. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania miejsc noclegowych
· Wyżywienie patroli rajdowych we własnym zakresie (organizatorzy zapewniają wrzątek do posiłków na miejscach noclegowych)

10. ZADANIE PRZEDRAJDOWE
· przygotowanie prezentacji drużyny na ognisko integracyjne (w tym jedna gra, pląs lub coś w tym stylu)
· przygotowanie pokazu musztry „na wesoło” z podkładem muzycznym (własnym bądź na CD)
· przygotowanie proporca patrolu

11. DYSWALIFIKACJA
· Nieprzestrzeganie regulaminu oraz Prawa Harcerskiego spowoduje konsekwencje formalno prawne przewidziane odpowiednimi przepisami obowiązującymi w ZHP ( łącznie z wydaleniem z Rajdu na koszt rodziców lub opiekunów prawnych bez zwrotu wpisowego
· W przypadku dyskwalifikacji patrol/uczestnik traci wszelkie świadczenia organizatorów


12. WYPOSAŻENIE UCZESTNIKA/PATROLU
Każdy uczestnik powinien:
· posiadać latarkę
· posiadać własny prowiant (kolacja, obiad, śniadanie);
· posiadać regulaminowe umundurowanie i odpowiednie wyposażenie pozwalające na trzydniowy pobyt w różnych warunkach pogodowych;
· przestrzegać Prawa Harcerskiego, przepisów ochrony przyrody, ppoż. i BHP;
· zabrać ze sobą dobry humor
· podporządkować się zaleceniom Komendy Rajdu.
Każdy patrol powinien posiadać:
· wyposażoną apteczkę
· Przybory do kreślenia (linijkę, ekierkę, ołówek, gumkę do ścierania, długopis zielony, czerwony i czarny)
· Busolę lub kompas, min. 2 sztuki
· Lina, saperka
· Polisa ubezpieczeniowa
· Zgody niepełnoletnich uczestników rajdu
· Potwierdzenie wpłaty wpisowego
· Minimum 2 kamizelki odblaskowe
· Mapę terenu (organizatorzy korzystają z mapy „Jezioro Sulejowskie i okolice w skali 1:50 000”, istnieje możliwość zamówienia mapy u organizatorów na koszt uczestników)
· instrument muzyczny mile widziany




13. WSPÓŁZAWODNICTWO PATROLI
Na trasie rajdu prowadzone będzie współzawodnictwo patroli. Patrole będą oceniane przez KOMENDĘ RAJDU. Pod uwagę będzie brane;
· Zdyscyplinowanie patrolu
· umundurowanie i ekwipunek patrolu
· Przejście trasy zgodnie z założeniami
· Wykonywanie zadań na punktach
· Porządek

14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
· uczestnicy biorą udział w Rajdzie na własną odpowiedzialność – ubezpieczacie się sami w firmach ubezpieczeniowych (ubezpieczenie będzie sprawdzane na starcie)
· za wypadki powstałe na trasie rajdu wynikających z nieprzestrzegania przepisów BHP przez uczestników i opiekuna patrolu Komenda Rajdu nie odpowiada;
· w przypadku nie zgłoszenia się na rajd wpisowe nie będzie zwracane;
· interpretacja niniejszego regulaminu należy do Komendy Rajdu.
· Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń



korzystamy z przednoclegu w dniu 30.04.2008r: ?
(OPŁATA 5 zł OD OSOBY)


Poczytajcie, zastanówcie się. Możemy jechać na ten rajd w ramach biwaku majówkowego. Nauczycie się znów czegoś nowego, poznacie nowych ludzi, myśle że to dobre rozwiązanie zamiast siedzenia w borowianach i patrzenia na standardowe twarze. Napiszcie co o tym sądzicie, pozdrowienia



Aa i nie patrzcie na to, że dzień później mam matury Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lori
Prawie jak szarak
Prawie jak szarak



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie / Cieszyn

PostWysłany: Czw 23:16, 20 Mar 2008    Temat postu:

nie widze odpowiedzi....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ola
Administrator



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nakło Śląskie

PostWysłany: Czw 23:43, 20 Mar 2008    Temat postu:

hmm, fajne, to byłoby dla naszej drużyny cos nowego. ;D
Rozumiem, że bierzemy udział jako harcerze? ;>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lori
Prawie jak szarak
Prawie jak szarak



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie / Cieszyn

PostWysłany: Pią 10:11, 21 Mar 2008    Temat postu:

harcerze? i będziemy latać z jakimiś maluchami... Razz lepiej jako wędrownicy- przy okazji znam komendanta trasy wędrowniczej, więc to też dużo ułatwia Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chomiśś
Prawie jak harcerz
Prawie jak harcerz



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią 22:26, 21 Mar 2008    Temat postu:

no pomysł jest fajny Wink pisze sie na to ... o ile zdołam zdobyć kasę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ola
Administrator



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nakło Śląskie

PostWysłany: Sob 0:09, 22 Mar 2008    Temat postu:

no w sumei racja... Tylko pewnie będziemy miec dłuższą trasę... ;/ ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lori
Prawie jak szarak
Prawie jak szarak



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie / Cieszyn

PostWysłany: Sob 10:28, 22 Mar 2008    Temat postu:

e, damy rade, nikt nam nie każe biegać Very Happy jedyne co- to musimy nosić sobie wszystkie rzeczy i mieć ze sobą namioty (które też musimy nosić...) więc warto rozglądać się już za dużym, lekkim namiotem Very Happy ewentualnie mniejszymi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ola
Administrator



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nakło Śląskie

PostWysłany: Sob 12:09, 22 Mar 2008    Temat postu:

hmm, u nas w druzynie w ogóle ma ktoś namiot? ;>
Wiem, że Kisiel ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kisielwp
Idący w dobrym kierunku
Idący w dobrym kierunku



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orzech

PostWysłany: Sob 19:31, 22 Mar 2008    Temat postu:

Ja mam 3 campusy:) wiec sie nie martwcie:P jak wszystko pojdzie po mojej mysli to pojade z Wami Smile)Oczywiście wedrownicza Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ola
Administrator



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nakło Śląskie

PostWysłany: Sob 22:42, 22 Mar 2008    Temat postu:

oo, to idealnie. ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilk
Administrator



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nakło Śląskie

PostWysłany: Nie 22:44, 23 Mar 2008    Temat postu:

idziemy na ta trase gdzie beda ludzie z glucholaz xD Very Happy
a namioty to raczej nieprobem Smile...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lori
Prawie jak szarak
Prawie jak szarak



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie / Cieszyn

PostWysłany: Pon 0:09, 24 Mar 2008    Temat postu:

na wędrowniczej będą ci z głuchołaz Smile pawluś & company Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RadekNet
Pomywacz podłóg
Pomywacz podłóg



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Roznie ;)

PostWysłany: Pon 22:42, 24 Mar 2008    Temat postu:

Moja mala drobna sugestia - dubluj takie wiadomosci o wyjazach/imprezach na glownej stronie bo nie wszyscy czytaja regularnie forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dorota
Poszukiwacz sera
Poszukiwacz sera



Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nakło Śląskie

PostWysłany: Pon 21:22, 31 Mar 2008    Temat postu:

ja też sie na to pisze;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lori
Prawie jak szarak
Prawie jak szarak



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie / Cieszyn

PostWysłany: Nie 22:48, 20 Kwi 2008    Temat postu:

No i niestety. Ludzie chętni a opiekuna brak... Spróbujemy następnym razem, wtedy będą większe luzy.... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum 12 Drużyna Harcerska "Płomienie" Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin